Daisypath Anniversary tickers
asalamualaikum..selamat datang ke blog budak pipi tembam..terima kasih sudi singgah sini..^^

Wednesday 3 October 2012

gatal vs gelenya?????

 

ubat gatal...gatal sgt2 ni ha!!!!

Gatal & Gelenya? apa beza???? 

bagi aku gatal tu penyakit gatal-gatal untuk digaru-garu *mcm kat dlm hutan tu lompat2 atas pokok & gelenya tu perangai orang yang nak menggatal. Ok ni la first time aku jadi gatal-gatal habis satu badan, WHY???? don't ask....cuz aku pun tak tahu kenapa jadi mcm ni. nak kata ada allergic makan rasanya tak pun. elok je 20 tahun hidup mak abah aku bela. maybe la kan air kat sini kotor. kat mana???? Teeeetttttt!!  *tanak mention nanti org aim aku mampus haha...then pergi la ambil ubat kat M.A.. nasib la dia bagi ubat betul kali ni. *selalu dapat panadol jek.
ramai kot org tak suka M.A tu dari dulu lagi gatai *sekarang da kawen kurang da ckit kottt..haha
lantak lah tu hal dia.... jgn kacau aku suda.

ok back to the topic. kawan aku, tee atie *miss bun bun suruh la aku sapu garam petua mak dia dia kata. ok fine mmg pedih gila *gila-gila punya pedih taw! menggelupur aku tahan. dah la kat muka pun ada * sobs sobs....T___T
aku lak jenis takut mkan ubat. so dari hari start gatal smpai skrg bru 2 biji aku telan *uwekkkssss pahitnya!

hope cepat2 la hilang gatal ni.....SENGSARA! OKBAI!

No comments:

Post a Comment

hai incik hensem dan cik comel...^^
kalau rasa comel dan hensem KOMEN sini~ hihihihi~